kubraF eğer bağırsak tepkili alerji ise gaz, kabızlık veya ishal, mukuslu veya kanlı kaka, huzursuzluk, emerken kendini geriye doğru ittirme ve emmek istediği halde zorlanması yani ağlayarak Vs, karnını yukarı doğru kaldırma, uykuya dalamama bizdekiler bunlardı hepsi birden görülecek diye bişey yok tabi umarım yoktur