zlhaa00 Bebeğim 3 ay 14 günlük parmagı agzından çıkmıyor sürekli ısırıyor ağlıyor bıdısına elimi sürünce ısırıyor seviyor bu kadar erken olabilir mi diş ?
Nuhelif zlhaa00 damaklari sertleşmeye başlamıştır benim oğlumun 2 aylıkken başladı doktoruma sordum damakları kaşınıyor ve sertleşmeye başlar ama bu dış çıkarma aylar alır demişti şu an 4 aylık eli ağzından hiç çıkmıyor salyası çok fazla
espalp zlhaa00 o dönemde ellerini ağzına sokması, salya akıtması normal diş sebepli olmak zorunda değil. Bu dönemde başlasa da diş belirtileri çıkması birkaç ay da sürebilir.
Deletedmom348 zlhaa00 Oral dönemde🙂 çok güzel bir dönem. Herşeyi keşfediyor. Elleriyle keşfederler ilk. Bol bol masal okuyun ve Farklı dokular ile temas etmesini sağlayın🥰 çok güzel 🧿
Gamzeli03 Bizim 5 . Aydan iyibaren yerleri kasindi 6. Ayda baya patladı şuan iki alt biri üste yeni patladı üste bir tane daha patlatacak beni de korkutuyor millet erken çürür diye inş öyle birşey olmaz 😞😩
Gamzeli03 espalp aynen öyle ama millet öyle diyince canım sıkıldı HR bebeğin gelişimi farklı kimi bir yaşını geviyiry
espalp Gamzeli03 benimki 5 aylık olduğu gün diş çıkardı büyük ihtimalle erken değiştirecektir dişleri. Benim de öyleydi bir sıkıntısını çekmedim. Elalemin de derdi valla saçma sapan şeyler söylüyorlar😂
Arasannesi zlhaa00 benım bebegımde 3. Aydan basladı sımdı 4 bucuk aylık hala aynı seyler devam edıyor elı agzından cıkmıyo suan da ve salyası ıyıce cogaldı.aksam delı gıbı kasıyo damaklarını diş kasıyıcı verdım artık