Cananne1 benimde kızım Konak oldu ve saçları bir hafta da resmen çok çok çok döküldü birden her yerinden saç topluyordum kakasından bile çöküyordu Konak şampuanı konakları iyileştirdi ama saçları dökülmeye devam etti mecburen bugün kestik saçlarını çok biçimsiz olmuştu 2 aylığız biçimsiz olacağına daha çok küçükler güzelce eşit büyür en azından…