Bende araştırdığım kadarıyla baka sayısı yüksek illere kısıtlama yapılacağı şekilde yani belirli kısıtlamalar olacağını , ramazan bayramından daha tehlikeli bir bayram olduğunu dile getirmişler özelliklede kesim yerlerinin hatta vekalet vererek kesimler yapılsın falan demişler ama çok zor gibi duruyor