Firtinbusra
2 aylık bebeğimiz var dün grip olduğunu boğazının şiştiğini öğrendik uyku esnasında boğularak uyandı sürekli buhar makinesi almayı düşünüyoruz sonuçta sürekli gerekli olacak marka konusunda kararsız kaldık yardımcı olursanız sevinirim
Esoes11
Weewell var kullanıyorum çok memnunum nem ve derece göstergeli havayıda temizliyor hiç sed çıkarmıyor çalışırken
Elamm
Bendede weweel var yumurta gibi olandan yeni aldım havayıda temizliyor diyor nem yüzde 45 olunca kapatıyorum dikital göstergeside var