Benim bebekte de süt alerjisi çöktü ishal bazen mukuslu kaka gürültülü kaka sürekli kusuyor süt içtikten sonra kaka yapamıyor bazen sürekli huzursuz pişik var geçmiyor gaz desen hiç bitmiyordu bakalım relaktaz başladık Biogaia ve aman simplex var bide kullandığım hepsinin etkileri farklı