Gzmgnc merhaba, benim kızıma da 1,5 aylıkken süt alerjisi tanısı kondu. Sonraları deneyerek kırmızı et, tavuk, yumurta, kuru yemişler, patlıcan, tahin vb birçok gıdayı listeye eklemek zorunda kaldık. Daha sonra burda bir arkadaşın tavsiyesi ile bitkisel bir tedavi uyguladık. Çok şükür şimdi bitti alerjisi şuan 6,5 aylık. 4 ay boyunca sıkı diyet yaptım ama atlattık. Darısı sizin başınıza inşallah 🤲🏻🤲🏻