Alil Kızlar emziriyorum cola içip denesem diyorum ama cesaret edemedim bitürlü deneyen ve gaz konusunda sorun yaşamayan oldu mu acaba çünkü bu bana cesaret verir😂
Uraska Alil tamda bugün 3. Ay kontorlune gittiğimizde doktorumuza sordum canım cok kola istiyor diye asırı olmamak kaydıyla 3. Aydan sonra içebilirsin dedi 🥰
BabyGroot Alil yarım bardak falan içiyorum ben yada küçük çay bardağıyla ama ilk 3 ay gaz yapar diye hiç içmedim şu an 4 ay 9 günlük bebeğim çok canım isterse 1-2 yudum alıyordum normalde kola bağımlısıydım ama içmeden de oluyormuş 😄
HAN Ben 2-3 aylikken denedim ictigim zaman gece uyumuyordu🥺 Elhamdulillah 6 ay olduk artik bir problem olmuyor gazini kendi cikardigi icin🕊
Deletedmom330 İçmişliğim var. Gazsız bi bebekti oğlum. Eğer bebeğiniz gazlıysa siz bilirsiniz tabiii 🤷🏻♀️
SeeDaa Alil valla canım benim bebeğim 7 aylık.. Canım istediğinde 1 bardak içiyorum bu zamana kdr sorun yaşamadım… Ama daha cok sade soda içiyorum içindeki mineraller bebeğe faydalı ve süt yapıyor..
nursocum Alil içiyorum canım ama çok sık değil denk gelirse bi sıkıntı olmadı 40 tan sonra da içmiştim
Meltemgunturkun Alil Valla hamileyken hiç içmemiştim doğurdum kendimi iyi hissetmeye başladım ve içtim bebeğim çok gazlıydı zaten ama bi zararı dokunmadı canım çok istemişti hamileyken
melinaaa Alil Kızım 3 ay20 günlük 2-3 günde bir bir bardak içiyorum yemekle yaz günü güzel oluyor şişelerce içmiyor um tabiki 1 orta bıy bardak yetiyor