NicoRobin yamac0608 Biz vtech diye bi marka almıştık 1 ay kadar önce. Nasıl olur acaba diye biraz karambole aldık. kameralı değil ama ses iletimi çok güzel ben beğendim yani. Fiyatı da uygun e bebekten 160 tl ye almıştık
Alil yamac0608 ben phılıps awent telsiz aldım ses kalitesi çok iyi üç beş defa belki kullandım sonra kamera hediye geldi hep onu kullanıyorum. Avent normalde 400 tl ben 200 tl ye satıyorum post açmıştım bununla ilgili daha önce bakabilirsiniz. İlgilenirseniz diye yazmak istedim.
Helenyaz Motorola kameralı kullanıyorum çok memnunum, evim dubleks, kapılar kapalı olmasına rağmen heryerden çok iyi çekiyor👍🏻
Rkaraevli Telsiz yerine telsiz fiyatına xioami mijia home alabilirsin. Yorumları çok cezbedici. Gece görüşü de çok başarılı arkadaşımdan biliyorum. Ben ihtiyacım olmadığı için almadım, ama alsaydım hiç düşünmeden bu kameradan alacaktım. 🤗
yamac0608 Deletedmom334 kameralı çok ihtiyacım olacağını düşünüyorum ses en çok önemli ilk çıtırtı da giderim çünkü
Deletedmom334 yamac0608 bebeğin üstüne battaniye kapandiysa ya da ters donduyse ses çıkmıyor malesef, üstünü de açabiliyor, başıma geldi 🤷
yamac0608 Deletedmom334 canım bebeğim 1 yaşında yataktan kendini kaldırıp atmadığı sürece beşik içindekileri parçalar😂