benimkinin de oldu 1-2 aylıkken. çok çaresiz kaldım hem yüzünü çiziyordu hem batık oluyordu. uzun kestim yine batık oldu. en sonunda bir süre eldiven kullandım pek kesmeden. ama şimdi olmuyor son bir bir buçuk aydır falan şu an dört buçuk aylığız. kendiliğinden iki güne geçerdi bu arada ekstra bir işlem yapmadım.