Dragon2018 Tamamen genetik bence . 8 ay kustum yiyemedim ama iri bir bebek olarak dünyaya geldi son 1 ayımda diyet yaptım üstelik hiçbirşey yememe izin vermiyordu doktor meyve de yasaktı sadece sebze yemekleri süt ve yoğurt . Zayıf olsun sağlıklı olsun dünyaya gelen büyüyor