Kızlar bebeğim ilk ay hiç kusmuyordu bol bol besledim prematureydi 2.500kg doğdu güzelde kilo aldı. 2.ayımızda sadece 400 gr almış çünkü sürekli kusuyor napsak kusmasını durduramadık bu sabahta kan kustu kakası da koyu yeşil siyahlıydı hemen hastaneye gittik.. yarın ultrason çekilecek doktor pilor stenozu olabilir dedi sizlerden dua istiyorum henüz çok küçük ameliyat gerekir bu hastalık tanısı konusursa 😔 yarın ultrosonumuz normal çıkar inşallah dualarınızda bizi unutmayın 😞