Sueda2929 oo erken doğan bebekler daha narin ve huysuz oluyor tatlım kıyamam size inşallah biran önce toparlarsiniz ama ben de ilk 2,5 ay deli gibi salladigim için oğlumu kolikligi yüzünden şuan 10 gün olduk sallamadan uyuuyorm daha çok erken ben bişey diyemiycem o konuda