Ky06 Yaptıran var mı arkadaşlar. Memnun musunuz? Yaptırırken acıyor mu? Silinirken nasıl görünüyor? Ne kadar kalıyor gibi detayları verir misiniz☺️
Svdasya Ky06 ben memnunum 5 senelik yaptırmıştım tekrar gidemedim ama acıyor korona geçsin yine yaptırcam kaş ile beraber 🤗
1mom1baby Ky06 tecrübem yok ama bi ara merak edip bakmistim yaptıran biri anlatıyor https://www.google.com/amp/s/amp.onedio.com/haber/her-sabah-makyajla-uyanmak-mumkun-yaptirmayi-dusunenler-icin-kalici-eyeliner-deneyimim-789475 bence iyi bi yer bulup yaptırmaya değer umarım sadece sordugun sorunun cevabını veren olur
Sevdasoylu Ky06 yaptırmadım ama yaptıran arkadaşlarım var iyi yapılırsa çok güzel duruyor. Arkadaşım soluk pembe farda yaptırmıştı çok beğeniyordum ama dövme gibi olduğu için yaptırmam.
Svdasya Ky06 benimki silinmedi sadece belirgin değil ama herkes beğenyr bende sadece allık ruj sürüyorum kaş ve dipliner eyeliner kalıcı olunca hoş oluyor koronadan ve doğumdan kaldı öyle tekrarlatcm nasipse🤗
Mom0870 Merhaba canımız annelerimiz, Bazı yorumları gündemin dağılmaması adına silmek zorunda kaldık. Keyifli forumlar dileriz💕
1prensannesi_ Mom0870 aaaa benim yorumlarım da gitmiş 😂 bi arkadaş sürekli abdest deyip durmuş sinirlendim cevap verdim kötü bir niyetim yoktu 🤗🤗
Mom0870 1prensannesi_ Konuyla alakalı tüm yorumları siliyoruz konunun kapanması için ☺️💕 Sizinle alakalı değil. Yanlış anlamayın. Sevgiyle kalın 🥰
1prensannesi_ Mom0870 😘 tsk ederim tabi konu dağılmasın yoksa alıp başını giderdi her postta oluyor çünkü