Hanımlar merhaba
bebeğim 4 kg doğdu ve normal doğum yaptım çok zor geçti doğumum. Dikişlerimde baya vardı. Şuan bebeğim iki buçuk aylık ancak ben eşimle birlikte olamıyorum denedik ama inanılmaz acıdığı için olmadım. Normal hayatımdaysa bir acı hissetmiyorum. Bu durumu yaşayan var mı? Normal mi yoksa doktora gitmeli miyim?