meltemgkhm kırkımız çıktıktan sonra 1 hafta boyunca kendisi eskisi gibi gece iki kere uyanıyordu. Ondan sonra kendiliğinden değişim oldu. Akşam 11-12 gibi emziriyordum, bir, ben de uyuyordum, bir baktım sabah 6 da uyanmış mızmızlanıyor. Öyle öyle kendisi alıştı buna. Ben de uyandırmadım. Çok sevindim böyle olmasına. Ne zaman acıksa kendisi uyanıyor. Ben de uykumu almış oliyorum üstelik. Bazen en son uyandırmadan kucağıma alıp gece 1 de emziriyorum, 7de uyanıyor. Yani demem o ki, bebeklerin artık bu dönemlerde sarılık ol a ve şekeri düşme riski olmadığı için uyandırılmasına gerek kalmıyor. Kendisi acıkınca uyanır zaten. Uykusunu bölme ki, düzene girsin. Yoksa hep uyanmak zorinda kalırsın sen de