Ada35 Dkk yarım kundak tavsiye ederim benim bebeğimde öle yapıyordu normalmiş,ama uykusu bolunuyordu yarim sadece kollarini saricak şekilde muslin bezle kundak yaptım aşırı rahat uyumaya başladı şuan 3,5 aylık hala arada yaparım kiprasik olduğu zamanlar:)