Cennet1212 bende bebelac gold kullanıyordum süt proteini allerjisi nedeniyle raporlu similac yazdi dr devlet mamayı karşıladı tadı cok kötü ama az vanilya döküp karistirip mecbur ıciriyorum o mama özel süt yok gecmis olsun git ihmale gelmez dışını biz görüyoruz bebeğin içini bilmiyoruz