DesorLiviya İyi akşamlar kizlar sze bi sorum olucak Bebegim 11ay 5 günlük Perşembe gunu birden öksürük basladi cok şiddetliydi cuma gunu poliklinike goturdum ciğerlerine inmis acilen antibiyotik öksürük şurubu dolven ilaclari yazdi ama git gide şiddetleniyor dun gece acile goturduk ilaclarini kullanin diye geri yolladılar bir gunde nasil bu kadae ilerleri nerden bulasti hic anlamış degilim evde dogal ne yapabilirim kac gun surer bu öksürük bilginiz varmi cok uzuluyorum o kadar kotu öksürüyor ki uyuyamiyor bugun gripte basladi lutfen bilgisi olan yazsin cok üzülüyorum 😞
Fk_ata Çok geçmiş olsun bence çocuk doktoruna götürün benim oğlumda 3 aylık ve öksürük başladı 2 gün içinde şiddetlendi doktorumuz hava ve antibiyotik şurup verdi şuan biraz olsun rahat. Salgın var malesef hastaneye gelen çocukların geneli bu şikeyetler mevcut 😞
DesorLiviya Fk_ata saol canm szede geçmiş olsun antibiyotik baslatti doktor ciğerlere inmis maalesef amagun gectikce daha şiddetleniyor bugun banada bulaşmış cok kotu öksürüyor ya oyle görünce cok üzülüyorum
Fk_ata DesorLiviya Sağol canım gerçektende öyle Rabbim bebişlerimizi korusun onlar hasta olmasın 😔 Sizde dikkat edin kendinize en kısa zamanda iyleşirler inşallah
DesorLiviya Fk_ata amin cok saol canm cocuklar hastalanmasin ya cok zormuş minicik vucutlari cok zorlaniyor Allah şifa versin butun hasta yavrulara insallah cevap icin cok teşekkür ederim