Furkansmomy Kızlar kaç yaşına kadar vermeliyim? 2 yaş olcaz d vitaminimiz bitti doktora da götüremiyorum size sormak istedim 🤗 alıyım mı d vitamini?
Zeyzey2019_ Furkansmomy bizim doktorumuz mayısta kesti sonbaharda tekrar başlatacak. Şu an 17 buçuk aylık kızım. Seneye tüm kış yine kullanıracak. Ama yaz ayı olduğu için kullanmanıza gerek olmayabilir tabi eğer ciddi derecede d vitamini eksikliği yoksa.
DorukHilal Ben 18 aylık kontrolüne gittim Cumartesi bizim doktorumuz artık kullanma dedi bol bol güneşe cıkar dedi ☺️
Deletedmom302 Furkansmomy ben ocean marka d vit kullanıyorum, doktorumuz 1 yaşına kadar önerdi hem d vit hem demir ilacını. Demir ilacını da bestiron kullaniyoruz, her doktorun görüşü farklı , ama danistiginiz için söyleyim istedim 🌺
Brcu62 Furkansmomy bingildak kapanmayincada devam ettiriyorlar. 1 yaşla alakali bir durum değil ondan.