Merhaba Anneler bebişim de 3 gündür göz kızarması ve aşırı kaşıntı var gece kasintidan ve ağlamadan uyuyamadi şehir dışındayım annemlere geldiğim için kendi Dr umuza ulaştım ama göz Dr una gidin dedi bugün tatil maalesef aynı durumu yaşayan var mı yardımcı olursanız sevinirim