Bebeğim 27 günlük 4 kilo yenidoğan 2 paket molfix 100 lü bez kullandık bitti bile düşünün yani neyse lastik izleri aşırı olmaya başladı ve yavaştan pişik oluyor molfixin 2 yada 3 numarasına geçeceğim ama pure soft olandan almak istiyorum yorumlarda 2 numaranın 1 le aynı olduğunu yazmışlar sizce napayım 3 numaraya mı geçeyim pure soft olana?