Deletedmom18 Selam kızlar ben normal doğum yaptım.bun gün 1 ay 23 gün oldu.kanamam nerdeyse durmusdu az az geliyordu oda durmusdu.kocamla olunca yine az az gelmeye başladı bu normalmi sizce?
bitterikolata Deletedmom18 rahmin henüz toparlanmamış demek ki az az geliyordu diyorsun bence ilişki için tamamen bitmesini beklemen gerekiyordu
Sevilayy_1 Deletedmom18 bende 40 gün sonra gelmeye devam etti sonra fark ettim ki bi tane dikiş tutmamış sızıntı şekilde bi kanama oluyodu doktora gidene kadar yara kapandı 🤷🏼♀️
Rabiaaa22 Deletedmom18 benım kesilip kesilip tekrar gelmişti.70 gun sürdü.son 10 gunu adet olmuşum cok yogun gelmişti doktora gıtmıştm adet demişti. rahımıme bakıldıktan sonra.🙏🏻😏
Adelimmm Deletedmom18 aa ben tam anlamamışım demekkı kusura bakma canım doktıra sor bi istersen cunku ben 40 gün boyunca geldi az damla gibi snra bıttı bişey dyemıcem o zaman
bitterikolata Deletedmom18 ha canım o zaman adet olmuş olabilirsin bence doktora gitmiş miydin kırk çıkınca
Kuzu-Alkin19 Normal canm merak etme rahimin eski haline adepte süreci ben de de aynı durunlar olmuştu Dr um normal dedi aşırı ağrılı farklı renkli kokulu kanama olmadığı sürece sorun yok emzirme döneminde olduğun için de oluyo
Deletedmom18 bitterikolata yok gitmedimki ama ilişkiden sonra oluyor hep sonra düzeliyor yine ilişki olunca oluyor