Ikrazumra19 Kayraaa surekli icer hatta bende veririm bi zarar gelecegini sanmiyorum havalar cok sicak cunku icmrsi daha iyi bence
Aliasafannesi Kayraaa ne kadar güzel su içmesi ben oğluma zorla iciriyorum hiç içmek istemiyor bununla gurur duymalisin su içmesi iyidir böbrekleri çalışır toksinlerini atar vücudunda az miktarda tuz barinmasina neden olur idrarı kokmaz