19937304 Ben 2 tane aldım sadece müslin örtü,yetti.Pusette üstüne örtüyordum ya da uyurken iyi oluyor.Kıyafetleri de her zaman ayına uygun alıyorum çünkü çuval gibi durunca hoşuma gitmiyor.Zaten yaz da geldi sadece body giyiyor genel olarak bodyleri fazla alıyorum.Ebebekte 4al 5öde oluyor hemen hemen her zaman ordan alın hem uygun hem de dokusu güzel aylardır yıpranmadı bile dokusu güzel.