Asafffffffff 5 gundur oglum kakasini yapmiyor. Iki bucuk aylik bebek. Sizce normalmi. Sadece gaz cikartiyor.
Asafffffffff Deletedmom240 icim rahatladi gunde bes alti sefer cis yapiyor. Gazida cok bu ara. Cok gazli bi bebek degildi. Kakasini yapmadigi icinmi gazi cogaldi acaba.
Asafffffffff Deletedmom240 bezinde kaka lekeleri gordum iki kere dedim acaba yapamiyormu. Ama gazini cikartinca rahatliyor. Yapamasa evi ayaga kaldirirdi heralde
Deletedmom240 Asafffffffff gazdan dolayı olabilir. Eğer top top ya da sert kaka yaparsa o zaman kabız olmuş demektir, doktorunuza sormanız gerekir. Eğer kaka kıvam ve renginde sorum yoksa endişelenmeyin😃