NurR kıyamam ya benimkide öyleydi Rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah eksini görürsünüz
Damlasını ben oğluma rahatsızlığından dolayı şırıngayla ilaç veriyorum şırınganın iğne kısmıylada damlayı ayarlıyorum çörek otu yağı zaten damlayan şişede satılıyo ama kaşığın sap kısmıyla bile ayarlayabilirsiniz içine daldırıp çıkarın damla halinde akıyo zaten o şekilde ayarlarsınız çok geçmiş olsun