Bir aylık olduk şükür gaz sancıları koliklerle yola devam 😅 Merak ettiğim şey beneğimi normalde iki saatte bir emziriyorum uyandırmadan kendisi uyanıyodu artık daha uzun uyumaya başladı napcağımı bilemedim aç kalıyo mudur diyorum bi yandanda uykusu bölünmesin benim yüzümden diyorum sizler nasıl yapıyosunuz..?