Merhaba,
28 Temmuz’da e-bebekten 599 TL’ye satın almış olduğum baby&plus anne yanı beşiği uygun fiyata (250 TL) satıyorum.
Bebeğim 25 Ağustos doğumlu. Doğduktan sonra 5 gün hastanede yattık. Tam olarak 1 Eylül-1 Kasım tarihleri arasında kullandık. Yani toplamda tam 2 ay kullandık. Daha sonra annem Çileğin yatak odasını almak isteyince hiç de hayır diyemedik tabii.
Kutusu yok sadece, eşim atmış. Onun dışında en ufak bir yıpranma, deforme yoktur. Görselde görüldüğü gibidir. Yalnızca müzik kutusu gibi birşey varmış, bana o aparatı gelmedi. Hamileliğin son zamanları filan derken uzatmadık artık, çok da ihtiyaç duymadık. Birde bu ürünün yorumlarında da belirtildiği gibi sallanırken biraz lık lık ses yapıyor. Ben sallayarak uyutmadığım için bir sorun teşkil etmedi.
Ürünün linkini aşağıya atıyorum.
https://www.e-bebek.com/baby-plus-safe-side-anne-yani-besigi-p-byp-ap8021703g/?gclid=EAIaIQobChMInuCzmPLH3wIVyKoYCh010A2KEAQYASABEgKa3PD_BwE