Merhaba anneler 🙏🏻 3,5 aylık kızım var sezeryan doğum yaptım ve emziriyorum.Sorun şu ki haziranın 10 unda İlk reglimi oldum ama temmuzun 15 oldu hayla bir belirti yok ve olmadım 🙏🏻 Prz le korunuyoruz. Emzirirken böyle gecikmeler normalmi başına gelen varmı?