Merhaba arkadaslar 25 gün erken doğum yaptım sezeryan ile ve sütüm gelmiyor bugun 4. Günüm nelerde tavsıye edersınız ne yapacagımı şaşırıyorum artık sürekli emzirmeyı de denıyorum bol su humana bitkı çayı komposto helva hurma süt yapıcı seylerde tüketiyorum ama gelmiyor :(