BeyzaLivaLeyla Yusufunannesii canım ablamda 5 numara kullandı taşırma yapıyordu hatta bi ara gece 2 tane üst üste takmaya başlamıştı 😂 şuan resmen isyandan 6 numaraya geçti
Saremin Minikkurabiyem çocuğum bacağını sıkan çıkıntıyı kopartarak kullanıyorum öyle deneyebilirsiniz o şekilde sıkmıyor
Denizanne Yusufunannesii kızım 13 aylık doğduğundan ber sleepy kullanıyoruz hiç bi sıkıntı yaşamadık. Bence 4+ alıp deneyin bi bez büyük ya da küçük gelirse taşma yapıyor diye duymuştum