2 gündür bebegim 2 aylik ishal gibi her emmdiginden hemen sonra kaka yapiyor.. dedim belki normaldir fakat artik Sanki ishalmi diyorum cünkü Anne sütü yaptiriyor bunu biliyorum fakat Mama verdim denemek icin onuda hemen cikardi basina gelen varmi? Dr gitmelimiyim