Masalikoo bebegin anne kucağını istemesi cok normal.bence ana kucağına galan gerek yok benim oglumda doğduğunda kucağımı , sıcaklığımi istiyordu. Sonucta bilmedikleri bir dünyaya gözünü açıyorlar, evet biraz zor bir süreç ama büyüdükçe düzeliyor .
Benim oğlum 2 aylik oldu. Artık gülmeye başladığı için keyfi yerinde olunca kucakta durmaz mesela yerde uzanmak ister,uyuduğu zamanda koynumda uyur besigine birakirim