BusraElaa AhseninAnnesi ben 3 gündür kullaniyorum bebeğim kabiz gibi ama bilmiyorum bikac gun daha denicem yine kaka yapamazsa degistircem. Gunde 5 defa yapan bebegim iki defa zorla yapiyo
Umaysmom AhseninAnnesi Kabızlık yapmadı ama hergün yapmıyor. 1 gün ara ile yapıyor artık buna da şükrediyoruz çünkü aptamilde 15 gün yapamamıştı.🤷♀️
AhseninAnnesi BusraElaa bizde aptamil kullanıyoduk, kabızlığımız yoktu. Bebelac deneyelim dedik, kabız oldu. Sanırım bize yaramadı 😣
Aselin-annesi Bir kaç gün yapabiliyor sonrasında düzene giriyor bizde aptamilde kabız olmuştuk şuan Bebelac gold kullanıyoruz ilk başta kabizdi sonrasında duzeldi
Gkk Bende çarşamba günü kullandım çocuk yapamıo 5 gün oldu dün acile götürdüm lağman verdiler yarın dokyora götürcem hala zorlanıo
AhseninAnnesi Nur1 günde 1-2 kere belki dokunmuyodur da gün boyu verince hazmedemiyo galiba benim kızım