Oglumteksebebim Kızlar eşimin koltuk altında dün gece çıban çıkmış toplu iğnenin başı kdr büyüklükte ama çok acıyo diyo var mı bi çare bilen var mı
Albertosss Oglumteksebebim lokum varsa yaydır Elinle iyce yapıştır çok etkili tatlıya çekiyor hemen iltihapı
Deletedmom280 Oglumteksebebim lokumu iyice ezin geceden sarın bekletin hem.cibani topluyor hemde içindeki inthbj aliyr
babygirlandmom Ne iyi gelir bilmiyorum ama sakın patlatıp sıkmayın eğer dişı çıban ise daha cok yayılır bi doktora gitsin büyümeden büyüyünce çok ağrı yapar