Oğlum 10,5 aylık evet diş çıkartıyor ama hiç normal değil ben bu kadarını görmedim. Akşam 9 da yattı 11 de bir uyandı sonra yine uyudu sonra saat 2 de bir uyandı bir daha 4 buçukta uyudu ve hep ağlıyor hep mız mız ne süt içiyor ne su içiyor saat 4 buçukta uyuyan bebek normalde biraz uzun uyuması lazım yorgunluktan yok 7 buçukta uyandık. Artık sabrım kalmadı dişlerimi sıka sıka kırılcaklar. Bu yaklaşık 1 buçuk haftadır böyle süt içmediği için gece kaşık maması veriyoruz. Hep inliyor uykusunda bugün doktora götürmeyi düşünüyoruz napcaz biz böyle evde 3 kişiyiz ama gücümüz kalmadı 😩😩😩