Kızlar oğluma rutin kan tahlili yapıldı dün. Demir deposu baya düşük çıktı. Doktor sabah akşam bir ölçek ferrosenol diye bi şurup verdi. İlk ölçeğini bir bucuk saat önce içirdim. İlk içer içmez baya bi kustu. Sonra okadar zaman geçmesine rağmen hala öğcüyor, kusuyor. Bir yudum süt emiyor emdiğinden fazlasını çıkartıyor hala kendine gelemedi çocuk. Ama bu şurubu da mutlaka içmesi gerek. Napcam şaştım kaldım. Var mı başına gelen, bilgisi olan?