Bugun bindik otobuste tek kisi koltuklarda uyudu oglum ucakta da bindik koltuklar dar ve yanyana herkes ben cam kenari almistim bileti alirken oglumu cama dondurdum ama bunaldi agladi her yeri kurcalamak istedi ucak kalkana kadar agladi biraz sonra telefondan az video izledi ve uyuyakaldi inene kadar rahat gecti yani herkes maske takmak zorunda ucakta kimse cikaramiyor sadece 2 yas alti maskesiz durabiliyor ogluma havaalaninda taktim ama ucakta emzik emmek istedi ve cikarmak zorunda kaldik sirti da hep donuktu diger insanlara korkulacak gibi degilmis :)