kızlar 26 günlük bebeğim var. şimdiye kadar sessiz sakin olan bebeğim dünden beri aralıksız 2-3 saat ağlıyor. alttan da üstten de gazını çıkarıyoruz ama bitmiyor. az önce kakasını yapınca sustuğunu fark ettim ama kabız değil her zamanki renkte ve sıvılıkta yapmıs. sebep ne olabilir acaba tamamen kakayı yapamaması mı ağlatıyo acaba?