Oğlum 10,5 aylık gece uyanıyor aç ama sütünü içmiyor ne yaptıysam içiremiyorum. Aç olduğu için de uyuyamıyor bu sefer kaşık maması yaptım yedi. Bu böyle devam eder mi arkadaşlar normalde gece beslenmesini kesmiştik dişler hayatımızı alt üst etti kafayı yemek üzereyim diş sıkmaktan diş kalmıcak ağzımda 😩