Arkadaşlar kızım pişik olmuş her bez değiştirmede altını sadece suyla yıkamaya dikkat ettiğim halde, sanırım sıcaktan ve bezden. Vajinanın iç kısmına ne sürebilirim epey kızarmış acıyo da galiba, poposunda bi şey yok. Elimde mustela, sudocrem ve sebamed var zararı olur mu enfeksiyon oluşturur mu?