Motherofstrawberry olacak gibi degil yemeyi kestim..zaten bizde bir geleneksel huy varannemden gecen; yazin kendiligimizden zayiflariz , kışın aliriz…yazin hep 53, kışın 63 olurdum taki hamilelige kadar😀67 de kaldim ..bogazimi durdurmazsam ne gobek gidecek ne basen 🤦♀️korseyi sicaktan takmıyorum bunaliyorum..bakalim sonuç verecek mi bu yememek