Melisdalli İyi geceler kızlar, bugün oğlum 1 Aylık oldu sabah aşısını yaptırıcaz. Aşıdan sonra şişlik huysuzluk olabiliyormuş. Bu konu hakkında tecrübelerinizi öğrenebilir miyim?
Mom104 Melisdalli 1.ay aşısı genelde rahat geçer doktorumuz eğer huysuzluk ateş olursa yarım çay kaşığı calpol ver demişti ama gerek kalmadı siz yinede doktorunuza danışırsınız zor geçen 4. ay aşısı tam atak haftasıyla çakışıyor ultra zor geçiriyorlar 🙈 sağlıkla huzurla büyütün miniğinizi 💕
Mom091 Melisdalli 1. Ay aşısının yan etkisi olmuyor pek. Henüz hiç görmedim. En rahat geçen aşıdır kendileri🥰
afs9mart Melisdalli 1 2 3 asılarımda ne ateş ne huzursuzluk ola dı bi tetenoz da huzursuz oldu ona da calpol verdi agrı kesici surup işk geceyi atlatınca gerisi öenmli değil ama bu 4. ay aşısı ateş ve huzursuzluk yaptı kızımda bi gece ama o geceyşde fitille atlattık bitti gitti
Anneyeni Melisdalli 1. Ay asimizda bi problem yasamadik canim çok sukur sizinde sorunsuz gecer insallah 😘
pikacuu Melisdalli Aşılar bnm de gözümü korkutuyor. Sosyal medyada duymadığım okumadığım şey kalmadı. Bebişime yapmamayı düşünüyorum. Bi yandan da bir şey olursa vicdan azabından ölürüm. Yani bi kısmını yapmam herhalde.
Melisdalli pikacuu bende aynı düşünceye sahibim yurt dışında doğum yapıp aşı yaptırmamış birçok arkadaşım var ama insan yine de kötü hissediyor kendini herkes yaptırdığı için
pikacuu Melisdalli Yurtdışındaki insanların geneli yapmaz çünkü aşıların içeriği hakkında bilgi sahibiler. Malesef biz bu konuda biz geriyiz aşı yaptırıp, içeriğini geçtim aşının ismini bile bilmeyen bir çok anne var. Çok üzücü bir durum
Ececik07 Melisdalli genel de sorun çıkmaz ama ateş olursa şayet 38 görmeden vermeyin calpol aşıdan önce de vermeyin lütfen
Begum64 Melisdalli b2bwgim 7.5 aylık bu zamana kadar özel aşılar dahil bütün aşılarını yaptırdım en küçük bir sıkıntı yaşamadık. Lütfen aşı karşıtı 3 5 kişinin soylediklerine bakip aşı yaptırmaktan vazgecmeyin lütfen. Vazgeçmeyin ki kökü kurumaya yüz tutmuş hastalıklar tekrar hortlamasın.
1prens1prensesannesii Melisdalli biz de herhangi birşey olmadı şükür. 2.ay aşısı biraz yapıyor diyorlar