[silindi] -Thermomix kullanan var mı ? -varsa memnun mu ? -yoksa almayı düşünür ama vazgeçtiği nokta nedir ? bu 3ü bir çelişki mi ?
Deletedmom318 [silindi] Ben onu değilde sinbo sco 5037 kullanıyorum. 8 adet pişirme programı var corba, kızartma,buharda pişirme,güveç,pilav,yoğurt pişirme gibi gibi programları var. Yaklaşık 1,5 sene olmuştur alalı hiç bir sorun yaşamadım.
MiracAlpinveUmutunAnnesi [silindi] ama bu thermomix postu 😂 Şaka bir yana hic bir fikrim yok adını ilk kez postta görüyorum 🤷♀️
[silindi] MiracAlpinveUmutunAnnesi hahahaha 😂 mutfak robotu gibi ama değil. İkinci aşçı diyebilirim çok acayip bişey. Bi googllamanı tavsiye ederim 🌝
Deletedmom318 [silindi] A101 den almadım. Bende ek gıda döneminde araştırma yaparken bir annenin tavsiyesi üzerine almıştım. Philips’in ürünü bana çok minik geldi. Sadece pişirme yerini kullanacaktım birde çok saçma buldum. Sinboyu araştırınca düdüklü tencere boyutunda idi. Hatta çoğu zaman kendi yemeklerimizi de orada yapıyorum 😊 Bende Sinbo marka çok çabuk bozuluyor diye duydum ama hadi dedim alayım suyun altında bile yıkadım komple hiç bir şey olmadı 😂
[silindi] Gastronomiss ayy bana restoran açmalar yakışır 😂 ama hayır branşım değil. Evde kullanmak istiyorum.
[silindi] Deletedmom318 vallahi şok. Benim aldığım tüm sinbolar 2-3 ay dayandı. Kettle ve elektrikli cezve.. şuan çok şaşkınım.. peki ne kadarsa almıştın hatırlıyor musun ?
Deletedmom318 [silindi] Hiç hatırlamıyorum inan ki. Benimde dik süpürgem Sinbo idi hediye gelmişti. Geldiği ikinci haftası sopası kopmuştu 😅 teknoloji aleti bence markaya göre değilde şans işi diye düşünüyorum. Diğer bahsettiğiniz makineyi de eşimin dayısı restaurantı için almıştı. Eğer ek gıda dönemi için düşünüyor iseniz ev için biraz fazla. Avent yada önerdiğim daha uygun gibi tabi yine sizin tercihiniz ♥️
Gastronomiss [silindi] restoranda kullanırdık çok harika bir alet ama ev tipi olduğunu sizin postunuzdan öğrendim tabi açın restoran neden olmasın bende bakacağım şimdi ev tipi olanlara sayenizde
[silindi] Deletedmom318 yok aslında baya kendim için niyetliyim.. tek sorun fiyatı.. dedim acaba kullanan var mı? Eksisi artısı nedir diye sorayım dedim 🌝 ek gıdayı atlattık oğlum 1 yaşında, yemekte zorlandığım yok ama evde de büyük kolaylık aslında.. ve hatta diğer arkadaş da restorana demiş fakat bi restoranada küçük değil mi bu alet? Baktığım tüm Thermomix tarifler evlerde normalde yapılan şeyler, en büyük kolaylığı bence atıyorsun malzemeleri o hazırlıyor yakmadan taşırmasan pişiriyor.. bilemedim.. ama sinboya da hakim bi.. fakiriz ama enayı değiliz 😂
[silindi] Gastronomiss valla bende restorana göre olanını merak ettim şimdi, demek ki iki çeşit var. Kafam de filler tepinmeye başladı.. peki restoran de en çok ne ile kolaylık sağlıyordu bu thermo?
Deletedmom318 [silindi] Küçük fakat müşteri kapasitesine göre iyi geliyor muhtemelen hala dükkanların da 🤭 Bende ilk ek gıda döneminde almıştım şimdi 20 aylığız 😊 Kendi yemeklerimizi de orada yapıyorum. Mesela buharlı pişirici de her yemeği 35 dakika pişiriyorum. Tek yaptığım herşeyini doğrayıp içine atıp zamanı ayarlamak. Süresi bitince ses çıkartıyor. Ben her çocuklu annede böyle bir makinenin olmasını düşünen biriyim. Şahsen bu makine olmasa çok tencere yakardım 😅 sesini duymadan yemek yaptığımı bile unutuyorum bazen
Gastronomiss [silindi] aklına gelebilecek her işi yapıyor hamur mayalamadan yoğurt yapımına kadar biz daha çok sos yapımında kullanıyorduk. Moleküler gastronomi uygulamalarında kullanılır. Bizim kullandığımız pahalı bir üründü şimdi gayet makul fiyatlara var alınabilir
[silindi] Deletedmom318 hakkat ya, bence de her anneye, hele 2 ve daha fazla çocuklulara şart böyle bişey. Artık thermo mu sinbo mu fark etmez önemli olan gereğini yapması.. artık ne olursa.. şu sinboya bi bakim ben.. 🌝😂