MuhammedAmine evet bende tepki vermiyorum ama tabağı kaldırıp yeniden önüne de koymuyorum. (Zaten yemek de dökülmüş oluyor) Aslında kuralları biliyorum, ama uygulamasında zorlanıyorum. Bir de yere döndükten sonra gözüme bakıyor bende bakmıyorum sinirlendiğimi anlamasın diye. Artık biraz dağılacağız galiba ama bunu da öğrenmek zorunda, hala kendisi yemediğine göre..