Deletedmom265 benım bebeğimde cok gazlı.bu arada senı profıl ve ısmınden tanıdım.sizi kaynanalarınza ispiyonlıcam dıyordun😂😂kakasının kokması kotu bısı mi ki?bızımkı felaket kokuyodu ölcektm kokusndan ama kabız mı ne oldu.arada zeytın yağı verıyorm 2,3 gunde bir 12 saat ıcınde yapıyor yaptıgı baya cok oluyor ıkı bez kırletiyor kokmuyor.benı aydınlatırsanız sevınırm guzel profilli bayan😂🙏🏻