Sarilik bizde yasidik ve bebegim erken dogdu arada kiyafetlerini degistiriyorduk burnunu sıkıyorduk,ayak altini kasiyorduk,ellerinizi islatip yuzunu siliyorduk.Surekli kucagimda tutiyordum emmese bile agzindaydi meme. Arada 30 cc mama veriyorduk mama cok verme cunku mamayi sindirmesi zor ve bebek surekli tok hissediyor kendini o yuzden de uyanmiyor. Sen kendine hic dert etme geciyor sarilik morelinide yuksek tut. Göguslerinide emzirmeden once ilik suyla ovala ve surekli pompayla sagim yapma ellede sag cunku pompa surekli uyaran veriyor ve sut akisin fazla oluyor bebegin emmesinden az sut cikariyor ve goguslerin tm bosalmiyor. Önce bebegi emzir daha sonra sagim yap. Allahim sifa versin.Hayirlisi olsun