Merhabalar bebeğim şuan 1 ay 8 günlük doğduğu ilk iki gün kakasini yapıyordu 3. Günden beri takip ediyorum bacaklarını karnına doğru iterek ovalayarak dr dediği için yaptım zeytinyağını pamuğa ıslatıp poposunu uyardım. Ancak bu şekilde kakasini yatırabiliyorum son bi haftadır yapıyordu günde bi kere kendisi ama şu 3 gündür yine sancılı ve kendisi yapamıyor
Sizler de yaşadınız mi çözümlermiş var mı