Maviay Ayy bence çok iyi olmuş yaa.. o test poşetleri kaydı mı? Yapti mi? Yapti da dolmadı mı? Stresiyle çiş beklemeye son..
Yarbanaeylence Maviay evet ya bencede iyi olmuş tabi bazı doktorlar doğru olmayabilir bazen demiş ama idrar tahlili bile yanlış oluyor bazen
Maviay MiracAlpinveUmutunAnnesi yok daha denemedim canım bugün haberler de gördüm açıklama yapılıyordu, haberi yapıldığına göre denenmiş onaylanmıştır diye düşünüyorum 🤷♀️
Maviay MiracAlpinveUmutunAnnesi aynen bende merak ettim haberlerde gorunce de bakalim artik zamanla denenip görülür işe yararligi canim 😊